Ik zou heel graag de community terug willen. Ik kan ook de inhoud ervan niet meer terug vinden. Staat dat nog ergens?
Beste, de community is en blijft gesloten, maar het customer support team helpt je heel graag met eventuele vragen.
Wat de communty toevoegd zijn dingen die gaan over het hebben van een webshop. Keuzes die je maakt. Bedrijfsvoering. Hoe je om gaat met klanten, met retouren etc etc. Dingen die niet gaan over de technische kant van de webshop. Vragen die je niet stelt aan het support team…. Het blijft zonde om zo’n waardevolle plek waar de (beginnende) ondernemers die een webshop hebben bij mijnwebwinkel samen komen gestopt is. Nu hangen mijn vragen die ik wil overleggen met mede ondernemers in de lucht en kan ik het allemaal weer zelf bedenken. Ik kom er wel uit, maar sparren met anderen is erg fijn.
Juist i.c.m. dit platform (mijnwebwinkel) niet ondernemers of webshophouders in het algemeen. Doodzonde.
Kirsten Balkenende
De Viltwinkel
Ben ik met je eens Kirsten! Het had voor mij veel toegevoegde waarde.
Bianca
Sambi Woon & Mode Accessoires
Helemaal mee eens, het was super waardevol en vaak hoefde ik geen vraag meer te stellen omdat ik een antwoord bij de community zo gevonden had!
Juist, precies dat Ardiëlle!
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen er hier zo over denken. De meesten die het missen gaan dat niet actief melden, of komen hier terecht en voegen een reactie toe (wat fijn dat er een paar dat wel doen!).
Hier ook helemaal mee eens.
Het werd ook gebruikt om te klagen maar vooral om te sparren en info te delen of te plaatsen.
Support team en daar vragen stellen heeft voor mij vrijwel geen toegevoegde waarde, het forum veel meer.