Mogelijkheid om in de webwinkel een kalender in te voegen, zodat een klant zelf een gewenste bezorgdag en -tijd kan opgeven. Met name voor bezorgingen door de webwinkeleigenaar zelf.
Wij zijn een school die jaarlijks 2 plantenverkoopdagen organiseren. Dat trekt heel wat volk. Met deze corona crisis zullen wij onze plantjes niet verkocht krijgen.
Stel dat wij deze planten zelf zouden afleveren (na online betaling) en we deze leveringen zouden spreiden, kan er dat een methode komen van x aantal bestellingen per periode?
Dus een kalender met selectie van datum, VM/NM, met een instelmogelijkheid van max aantal leveringen per periode?
Alvast bedankt,
Johan
“Bestellingen reserveren” (ingediend door Johan Cornelis op 2020-03-21), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.
Een kalender waar duidelijk te zien is welke keuze de klant heeft als bezorgdag. Wij hebben vaak te maken met pieken rond de feestdagen en weekenden en willen graag wat meer invloed hebben op de keuze van de bezorgdagen zodat we niet elke klant hoeven te mailen wanneer de bestelling bezorgd kan worden. We werken nu met de optie ‘op afspraak’ maar echt ideaal is het niet. Ook zou het handig zijn als de klant in de bevesting terug kan lezen welke bezorgdag gekozen is.
een kalender als invoerveld zodat de klanten makkelijk hun bezorgdatum kunnen kiezen. Is een proffesioneler en overzichtelijker
Een reserveringskalender voor vakantieverhuur zou tof zijn!
Ik zou ook heel graag een reserveringskalender willen hebben als optie. Zeker nu ik ook artikelen wil gaan verhuren via de webshop.
Het zou voor mij ook ideaal zijn om een reservering kalender te hebben zodat mijn klanten weten wanneer mijn diensten beschikbaar zijn.