Sorry, we don't support your browser.  Install a modern browser
Dit bericht is gesloten.

Na bewerken van product NIET terug naar bovenaan.#213

D

Jullie zouden me een super blij mens maken als jullie de optie zouden kunnen maken om te kiezen of je na het bewerken van een product bovenaan de lijst terecht komt of na het bewerkte product. Ik vind het super irritant dat ik steeds terug moet scrollen.

5 jaar geleden
1
A

Ja zou erg fijn zijn!

5 jaar geleden
J

Dit zou ik ook fijn vinden. Al gebruik ik nu de zoek functie (artikelen) om snel bij het te bewerken product te komen. (want scrollen duurt idd veel te lang) Maar ook het steeds opnieuw intypen kost meer tijd dan dat je automatisch bij dat artikel terug komt na opslaan van wijzigingen.

4 jaar geleden
A

Ja helemaal mee eens!

4 jaar geleden
M

“Bij opslaan artikelwijzigingen terugkomen op plek waar je gebleven bent” (ingediend door Ariane Groeneweg op 2019-11-13), inclusief stemmen (11) en berichten (1), is samengevoegd met deze suggestie.

4 jaar geleden
S

Ja, helemaal mee eens en als je in “snel bewerken” ook het veld met inkoopprijs toe kan voegen zou dat helemaal top zijn!

4 jaar geleden

Mee eens. Ik scroll me suf bij het invoeren/aanpassen van producten. Na elke (kleine) wijziging weer van voren af aan beginnen. Kost erg veel tijd.
Ook nieuwe of gewijzigde producten graag bovenaan de lijst zodat ik snel door kan.

4 jaar geleden
I

Precies dit!

3 jaar geleden
I

Inderdaad… graag deze

3 jaar geleden

Ook dit is een superkleine aanpassing die ons veel kan helpen. Kunnen jullie niet wat kleine verbeteringen aan de achterkant bundelen in 1 feature of topic, of hoe jullie dat ook Agile aanpakken. De kleine ergernisjes wegwerken helpt ons namelijk op dagelijkse basis!

2 jaar geleden
Heeft de status gewijzigd naar
Gepland
2 jaar geleden

Beste stemmers,

We hebben dit onderzocht. We vonden tijdens dit onderzoek een aantal situaties waarin we je niet naar het bewerkte product kunnen brengen op de pagina.

Voorbeeld:
Je producten zijn gesorteerd op prijs. Door een prijswijziging komt het zojuist bewerkte product op een andere pagina te staan. We kunnen je in deze situatie niet naar de andere pagina omleiden en naar de positie van het product.

Het zelfde geldt voor een sortering op naam waarbij je de merknaam van een product vooraan te plaatsen. Hierdoor veranderd de positie van het product. In het geval dat het op een andere pagina uitkomt heb je dezelfde situatie als het eerste voorbeeld.

Wij twijfelen of het dan nog steeds de moeite waard is om te maken. Daarvoor hebben we jullie feedback nodig. Als een product bewerkt is en de positie veranderd door sortering kunnen we je niet naar het product omleiden. Is het dan nog steeds de moeite waard om te hebben voor de situaties waarin het wél kan?

Gr,
Bas

2 jaar geleden
Heeft de status gewijzigd naar
Bezig
2 jaar geleden
Heeft de status gewijzigd naar
Voltooid
een jaar geleden