Sorry, we don't support your browser.  Install a modern browser

Winkelwagen bewaren#238

C

Ik zou het handig voor mijn klanten vinden als het winkelwagentje langer onthoudt wat erin zit, dus langer gevuld blijft. Als ze nu hebben geshopt en ze vragen een account aan, dan moeten ze hun e-mail bevestigen via de mailbox. Als ze dan weer terug komen om af te rekenen heeft mijnwebwinkel het mandje alweer leeggemaakt. Dat kost klanten.. Ook als ze even de tablet wegleggen om na het avondeten de shopsessie voort te zetten is het winkelwagentje weer leeg en moeten ze opnieuw beginnen. Het zou echt beter zijn als het een paar uur, of misschien wel een paar dagen of altijd blijft staan. Hierdoor kan een klant ook zien wat ze vorige keer wilden kopen (maar kennelijk niet deden). Minder ergernis voor de klant, meer verkoop voor de webwinkelier

een jaar geleden
2
M

“Opslaan van het winkelmandje” (ingediend door Erna Vis op 2019-05-24), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.

een jaar geleden
M

“Een winkelwagen dat bewaard blijft” (ingediend door Esther de Jonge op 2019-05-29), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.

een jaar geleden
C

Ohhh, dit is inderdaad ook zo irritant! Zelf shop ik ook veel online en ik vind het echt VEEL fijner als je winkelwagen gewoon blijft staan. Nu is hij al na 15 minuten weer leeg ofzo. Ik krijg daar zelf ook klachten over…

een jaar geleden
H

Dit punt is erg belangrijk wat ons betreft… niks is erger als je even pauze neemt en je winkelmand weg is… dit kost echt klanten. Dit hoeft volgens mij niet heel moeilijk te zijn, en hebben bijna alle webshops. Graag zo z.s.m. implementeren… volgens mij een kwestie van cookies opslaan…???

een jaar geleden
N

Mee eens, als ik ergens shop en mijn winkelwagen is leeg gemaakt terwijl ik iets anders ging doen, ga ik wel ergens anders shoppen.

een jaar geleden
R

Erg belangrijke functie… hierdoor lopen wij veel klanten mis… dut kunnen we meten via google analytics… :(

een jaar geleden
M

“Opmerking van een klant” (ingediend door Henne van Beveren op 2019-08-01), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.

10 maanden geleden
H

Dit is echt een pré voor elke webwinkel. ZO irritant als je winkelwagentje leeg is bij terugkomst als je even weggeroepen werd tijdens je shoprondje.

4 maanden geleden
W

Ja ook een grote wens van ons!

3 maanden geleden
V

Wordt er inmiddels vanuit mijnwebwinkel iets ondernomen omtrent dit probleem? Graag zo spoedig mogelijk oppakken! Kost inderdaad klanten/verkopen!

2 maanden geleden
M

Heel graag hier eens aandacht aan besteden. Al zo vaak van klanten gehoord hoe vervelend dit is en wat ik hier tegen kan doen… Tja, eigenlijk niks want de optie is er gewoon (nog) niet…
Het zou handig zijn als jullie hier in ieder geval eens iets over kunnen laten weten, al zoveel voor mij die hiernaar vragen, maar blijkbaar niet eens een reactie krijgen, zo jammer!! Toch wel een heel belangrijke functie lijkt me…

2 maanden geleden
S

Het liefst nog met een (mail)melding na 24 uur ‘er zitten producten in je winkelwagen’ 😜

een maand geleden
1
I

Deze optie winkelwagentje bewaren, zou ook ik bijzonder graag willen!!

een maand geleden

Lijkt mij ook erg fijn voor de klant. Als consument niks vervelender dat dat je bezig bent, afgeleid wordt (zeker met kinderen, ervaring ;-)) dat je winkelmand leeg is.

18 dagen geleden
?

Waarom is er geen reactie van mijnwebwinkel op deze vraag???

6 dagen geleden