Sorry, we don't support your browser.  Install a modern browser
Dit bericht is gesloten.

Winkelwagen bewaren#238

C

Ik zou het handig voor mijn klanten vinden als het winkelwagentje langer onthoudt wat erin zit, dus langer gevuld blijft. Als ze nu hebben geshopt en ze vragen een account aan, dan moeten ze hun e-mail bevestigen via de mailbox. Als ze dan weer terug komen om af te rekenen heeft mijnwebwinkel het mandje alweer leeggemaakt. Dat kost klanten.. Ook als ze even de tablet wegleggen om na het avondeten de shopsessie voort te zetten is het winkelwagentje weer leeg en moeten ze opnieuw beginnen. Het zou echt beter zijn als het een paar uur, of misschien wel een paar dagen of altijd blijft staan. Hierdoor kan een klant ook zien wat ze vorige keer wilden kopen (maar kennelijk niet deden). Minder ergernis voor de klant, meer verkoop voor de webwinkelier

2 jaar geleden
3
M

“Opslaan van het winkelmandje” (ingediend door Erna Vis op 2019-05-24), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.

2 jaar geleden
M

“Een winkelwagen dat bewaard blijft” (ingediend door Esther de Jonge op 2019-05-29), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.

2 jaar geleden
C

Ohhh, dit is inderdaad ook zo irritant! Zelf shop ik ook veel online en ik vind het echt VEEL fijner als je winkelwagen gewoon blijft staan. Nu is hij al na 15 minuten weer leeg ofzo. Ik krijg daar zelf ook klachten over…

2 jaar geleden
H

Dit punt is erg belangrijk wat ons betreft… niks is erger als je even pauze neemt en je winkelmand weg is… dit kost echt klanten. Dit hoeft volgens mij niet heel moeilijk te zijn, en hebben bijna alle webshops. Graag zo z.s.m. implementeren… volgens mij een kwestie van cookies opslaan…???

2 jaar geleden
N

Mee eens, als ik ergens shop en mijn winkelwagen is leeg gemaakt terwijl ik iets anders ging doen, ga ik wel ergens anders shoppen.

2 jaar geleden
R

Erg belangrijke functie… hierdoor lopen wij veel klanten mis… dut kunnen we meten via google analytics… :(

2 jaar geleden
M

“Opmerking van een klant” (ingediend door Henne van Beveren op 2019-08-01), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.

2 jaar geleden
L

Tjonge na 2 jaar nog steeds geen actie door jullie ondernomen. Toch logisch dat jullie hier een prio van moeten maken! Of ligt dat aan mij? Maak dan direct een koppeling tussen mailblue en mijnwebwinkel kun je mailsysteem gebruiken om mensen verlatenwinkelwagen toe te passen. Ik krijg nu feedback dat mijn webwinkel verouderd is. Nou die kunnen jullie dus ook mooi in de zak steken - Denkt serieus na om over te stappen ivm zeer trage ontwikkelingmodus van
mijnwebwinkel.

3 maanden geleden
1

Hoi Leonieke,

Wat jammer om te horen dat je een overstap overweegt. Zeker omdat je aangeeft dat het tempo van onze ontwikkelingen niet hoog genoeg ligt. Afgelopen jaar hebben we meer functies en wijzigingen doorgevoerd dan welk ander jaar. In de beheeromgeving van je shop vind je rechts bovenin onder het cadeau-icoontje een hele lijst met wijzigingen die we gedaan hebben.

Dat deze specifieke functie er nog niet is wil dus niet zeggen dat we op ons handen zitten. Ik snap goed dat de behoefte voor deze functie groot is. Het aantal stemmen spreekt voor zich. We werken dan ook actief aan de technieken die, onder andere, deze functie mogelijk moeten gaan maken. Dat is helaas een tijdrovende klus.

Hopelijk gun je ons het vertrouwen. En als er concrete zaken zijn waarom jouw bezoekers vinden dat je webwinkel verouderd is, naast het ontbreken van deze functie, dan horen we dat graag. Waar we kunnen spelen we hier natuurlijk graag op in.

Groet,
Bas Wienhoven

3 maanden geleden
I

Heel graag!

3 maanden geleden
I

Heel graag!! Krijg van meerdere klanten te horen dat ze het heel vervelend vinden dat de winkelwagen niet bewaard wordt.

3 maanden geleden
I

Ik hoop daat dit echt heel snel voor elkaar is. Wij krijgen nu meldingen van klanten dat ze bij ons afhaken!

2 maanden geleden
Heeft de status gewijzigd naar
In onderzoek
2 maanden geleden
Heeft de status gewijzigd naar
Voltooid
een maand geleden
I

Helaas, het werkt dus niet. Misschien wel vanaf 1 ip adres, maar niet gekoppeld aan het klantenaccount. Dus hier hebben we niks aan. Onze klanten zijn o.a. scholen en zorginstellingen. Meerdere mensen werken dan aan 1 bestelling vanaf hun eigen computer. Dus wat dringend nodig is (binnen paar dagen nu): winkelmandje gekoppeld aan de gebruikers-account en dan het winkelmandje permanent behouden (niet eventjes!). Dit is zeer serieus. Wij hebben nu al een grote klant die zegt te vertrekken als het niet vlot opgelost wordt. Dus het is helder dat wij in dat geval dan ook helaas naar een andere provider moeten uitzien. Dus graag snel een positief bericht hierover!!!

een maand geleden