Als merchant wil ik direct korting kunnen geven op een product zodat ik niet met vaste kortingen (via kortingscodes) hoef te werken.
Het zou heel erg handig zijn om per pagina of merk aan te geven dat er bv 20% korting op wordt gegeven i.p.v. een kortingscode of per product afprijzen
“Korting per product handmatig toekennen” (ingediend door Britt op 2019-05-28), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.
“Kassa App > korting per artikelregel” (ingediend door Nicky de Rover op 2019-06-07), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.
“Korting per artikel in Kassa App” (ingediend door Ricardo op 2019-06-12), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.
Het zou erg prettig zijn om in de kassa app een korting op een bepaald product te geven die in de winkelwagen zit. Nu moet ik een kortingscode gaan aanmaken. Soms wil je gewoon makkelijk afprijzen. Nu voer ik een vrij bedrag in, met omschrijving en haal ik zelf de voorraad eruit, wat gewoon niet handig is.
Deze optie zou voor mij een héle vooruitgang zijn w.b.t de kassa-app! Zeker met de nieuwe VVV bonnen (de pasjes hebben hele wisselende bedragen) in combinatie met onze eigen kadobonnen is het een heel gedoe om dit tijdens het afrekenen in te voeren. Niet te doen en doen we dit altijd achteraf via een kortingscode. Klant krijgt dan ook nooit de juiste bon mee. Hoeveel stemmen zijn er nog nodig? :))
Met de kassa app kan je maar 1 kortingscode invoeren, dit zou de kassa app weer iets vriendelijker maken.
Makkelijker als je directe korting kan toevoegen.
Dit is inderdaad een van mijn bottlenecks. Of prijs aanpassen in kassa of een directe korting kunnen geven.
Het zou heel fijn zijn als je in de kassa app een bedrag als korting zou kunnen geven en dat je op 1 artikel een korting kunt geven. Dit zou al kunnen als je een vrije invoer met een negatief bedrag kunt invoeren!
Nu moet ik met een vrij bedrag/een bepaald artikel eerst op een apparte rekenmachine de korting uitrekenen voordat ik het vrije bedrag op de kassa app invul.
Bedrag retour is ook niet megelijk. Op deze manier klopt de kassa eind van de dag niet. Je zou een artikel met barcode ook retour moeten kunnen scannen. en dat je daarna het geruilde/ nieuw artikel scant en zo de klant 1 bon krijgt.
❤️
Dit is voor ons ook een heel belangrijke optie die aangepast moet worden.
Er zou op momenteel dat er betaald word een optie moeten kunnen worden aangevinkt met betaalkaart Pin en Cah, als iemand op meerdere manieren wil betalen