Sorry, we don't support your browser.  Install a modern browser

Nieuwe vormgeving#250

M

Als merchant wil ik een betere, mobielvriendelijkere, mooiere en snellere vormgeving voor mijn webwinkel.

5 jaar geleden
E

s.v.p. de bij het verbeteren van de mobielvriendelijkheid ook denken aan het navigatiemenu. Nu is het zo dat wanneer je onderaan een pagina bent en op navigatie/menu klikt je eerst weer helemaal omhoog moet scrollen voordat je de menuopties ziet. (Wordt als vrij irritant ervaren.) Hoop dat jullie daar wat aan kunnen doen :)

5 jaar geleden
1
R

Inderdaad wat Erica Tesink zegt, dit ervaren onze klanten ook als vervelend.

Graag ook een knopje ‘kopen’ i.p.v. naar de pagina van het product. Nu is het zo, dat je eerst naar de productpagina gaat ipv dat je het product meteen in de winkelwagen kan zetten. Dit is soms een handeling teveel als je het product al kent.

5 jaar geleden
M

Hey Ricardo, Je gaat naar de productpagina als er een keuzelijst is gekoppeld aan het product. Als het product direct besteld kan worden, zonder keuzes, wordt hij natuurlijk in de winkelwagen gelegd voor je :)

5 jaar geleden
M

“Update van de Responsive template” (ingediend door Ricardo op 2019-06-12), inclusief stemmen (1) en berichten (0), is samengevoegd met deze suggestie.

5 jaar geleden
R

Bij ‘’Mobiele navigatie & responsive instellingen’’ gebruiken wij de responsive template ‘’Balk met navigatie en winkelwagen’’.

Als je deze template gebruikt en je voegt een artikel toe aan je winkelwagen en daarna nog willekeurig artikel, en klikt daarna rechtsboven in op het ‘winkelwagen symbooltje’ dan zie je niks in je winkelwagen staan.

De artikelen worden wel toegevoegd dat zie je aan symbooltje met aantallen, maar wordt niet weergeven.

5 jaar geleden
H

Wij hebben bij de header een balk als menu op de homepage… ik zou graag ook een menu/navigatie willen creëren op andere pagina’s zodat je daar onderwerpen kan neerzetten zodat je kan filteren en sub menu’s kan aanmaken. Zoals coolblue doet…

5 jaar geleden
L

Ik zou graag op de categorie pagina’s boven en onder de artikelen tekst willen plaatsen. Nu moet ik kiezen terwijl onder juist perfect is voor seo tekst.

5 jaar geleden

“Filter verbetering “ Hoor dat mensen het lastig vinden om de artikelen op de webshop te vinden. Door middel van meer filters zoals op andere webshops word het makkelijker en gebruiksvriendelijker zoeken voor de klanten.

4 jaar geleden

Ik zou graag de bestelnop mee willen laten bewegen. Zodat mensen die zowel onderaan of boven aan de pagina kunnen bestellen en niet helemaal weer naar boven moeten scrollen. Tevens duren de updates wel enorm lang. Dit onderwerp was ook al actueel in begin 2019. Er zijn al wel her en der wat klene updates gekomen, maar de echte grote verandering zodat wij zelf in het cms aanpassingen kunnen doen blijven tot op heden nog uit. Dan zou het ook een enrome mooie ontwikkeling zijn dat er een standaard knop bij de artikelen zou komen waar je een url van een (google drive/dropbox in kunt plaatsen voor een bv handleiding.

4 jaar geleden
2

Wat is hier de status van ? de mobiele snelheid is ook al tijden niet best.

4 jaar geleden
D

Ik kom steeds weer terecht bij het issue dat ik mijn tekst in een afbeelding moet plaatsen opdat ik het kan vormgeven zoals ik het wil. Maar deze tekst in de afbeelding wordt dan niet scherp getoond en ziet wazig uit.
Wanneer wordt deze nieuwe vormgeving actief?

4 jaar geleden

Ik zou graag (met name op de homepage) afbeeldingen over de hele breedte willen plaatsen. Nu blijft er aan de zijkanten veel loze ruimte over.

3 jaar geleden
1
I

Een mooiere, snellere vormgeving zit volgens mij al tijden in de pijplijn. Helaas gebeurt er niets op dat gebied. De shops van mijnwebwinkel lijken inmiddels allemaal op elkaar qua vorm en indeling. Ik herken ze al op een kilometer afstand. Misschien een compliment voor MijnWebwinkel, maar als winkelier vind ik dit echt een groot gemis. Het wordt zo wel heel lastig om je te onderscheiden van andere shops en je eigen persoonlijke touch & feel aan je toko te geven. Ik ben vast niet de enige die graag af wil van deze one-size-fits-all-vormgeving.

3 jaar geleden

Mooie dingen gezien op de klantcontact dagen in Maart 2019 te Oss. Maar in het systeem is daar nog niks van terug te zien en we zijn inmiddels toch al een ruime tijd verder.

3 jaar geleden

Dit mogen we toch verwachten dat dit toch komende maanden vorm gaat krijgen. Al heb ik wel het idee we kunnen hier wel leuke feedback gaan invullen. Maar ik lees hier niemand die de homepage van mijnwebwinkel graag wil veranderen. Persoonlijk vind ik het geen echte vooruitgang. Maar doe hier nu wat mee. Jouwweb heeft dit gedeelte veel mooier voor elkaar. en dit onderwerp praten we al jaren over.

2 jaar geleden