Sorry, we don't support your browser.  Install a modern browser
Dit bericht is gesloten.

email adres aanpassen klant#699

I

Graag zou ik zien dat ik bij een klanten account zelf het email adres kan aanpassen van de klant als de klant een email adres wijziging doorgeeft. Nu moet ik speciaal een nieuw account aanmaken voor deze klant terwijl er natuurlijk al een account is. Als een klant meerdere bestellingen al heeft geplaatst in dat oude account dan kan ik die natuurlijk niet verwijderen omdat ik dan die orders in het systeem kwijt ben. En het is niet handig om meerdere accounts van 1 klant te hebben. Dan raak je het overzicht kwijt.

3 jaar geleden
Heeft de status gewijzigd naar
Gepland
3 jaar geleden
Heeft de status gewijzigd naar
In onderzoek
3 jaar geleden

Goedemiddag,
We hebben in de komende tijd wat wijzigingen gepland staan op het gebied van klantaccounts. We gaan onderzoeken of we deze wens daarin mee kunnen nemen. Belangrijk is daarbij dat het e-mailadres tevens de login is voor een klant. Het wijzigen hiervan heeft iets meer voeten in de aarde dan alleen een contact-emailadres.
Groet,
Bart

3 jaar geleden
K

Kan er dan gelijk een factuur e-mail adres toegevoegd worden aan het klantenaccount?

3 jaar geleden
Heeft de status gewijzigd naar
Voltooid
een jaar geleden