Sorry, we don't support your browser.  Install a modern browser
Dit bericht is gesloten.

Meer functies voor klanten in hun klantaccount gewenst!#816

Een account aanmaken moet voordelen en eenvoud voor de klant opleveren. Dat bindt klanten beter aan de webshop.

De vraag om meer functies in een klantaccount is hoog. De belangrijkste 2 punten zijn:

1 - Het zou fijn zijn als een klant in hun eigen account hun gegevens kunnen inzien EN wijzigen. Alle gegevens, dus adres(sen)/telefoonnummer/mailadres.

2 - En dat ze niet alleen bestelhistorie kunnen zien, maar ook een factuur bijv. opnieuw kunnen uitdraaien (of downloaden als onbewerkbare pdf) zonder eerst contact met ons op te hoeven te nemen om de factuur nogmaals te sturen. (want ze bedenken dat natuurlijk op een tijdstip dat ze je niet binnen 5 minuten te pakken hebben, maar het wel alaminute nodig hebben)

en als 3e punt wat toch ook wel eens gewenst is: je wachtwoord kunnen wijzigen in je account, zonder dit via ‘wachtwoord vergeten’ te hoeven doen of zonder contact op te nemen met ons.

Ja, ze kunnen hun adres wel bewerken, maar dit kan alleen in de checkout of via contact op te nemen met ons. vrij klantonvriendelijk, dit moeten ze ook kunnen doen zonder iets te bestellen of zonder contact op te moeten nemen….

En willen ze hun email adres wijzigen, dan moeten ze een nieuw account aanmaken, en dan zijn ze hun bestelhistorie kwijt. Bijna niemand zit hun hele leven bij eenzelfde provider.

3 jaar geleden
I

Volledig mee eens

2 jaar geleden
Heeft de status gewijzigd naar
Voltooid
2 jaar geleden