Sorry, we don't support your browser.  Install a modern browser
Dit bericht is gesloten.

Waardevolle suggesties, waarom niets meegedaan#894

Het valt mij op dat er veel waardevolle suggesties hier staan. Enkele van al jaren geleden met een hoge score. Je zou denken, gas op die plank. De concurentie van jullie zit ook niet stil en bieden vaak deze suggesties al lang aan tegen een maandbedrag gelijk aan dat van jullie en dan heb ik het ove premium. Nu verhogen jullie het abonnement, staat hier tegenover dat we binnenkort veel van deze suggesties kunnen gaan terugzien?

2 jaar geleden
1

Hoi,

Dank je wel voor de feedback. Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagd. Hopelijk kan ik daar een lichtje op schijnen💡

Alle feedback die we ontvangen nemen we ter harte. Zo ook de suggesties die hier geplaatst worden. Ik ben het met je eens dat er veel mooie functies en suggesties omschreven worden om ons platform te verbeterem. Feit is dat we niet alles kunnen maken. We moeten keuzes maken wat wel, en wat we niet gaan bouwen. Hierbij speelt strategie, nodige ontwikkelcapaciteit, en de waarde voor ondernemers een grote rol.

Een suggestie met veel stemmen is voor ons een indicatie dat jullie dit heel belangrijk vinden. Als vervolgens blijkt dat we een half jaar aan het ontwikkelen zijn met één team om een eerste versie op te leveren zal het alsnog sneuvelen. Een half jaar niets anders doen dan één functie ontwikkelen is meestal een slecht idee. Dat betekent, geen onderhoud, geen bugs die oppakt worden, etc. Waar we altijd naar zoeken is een combinatie. Terwijl we bouwen aan functionaliteit, waardevolle wijzigingen aanbrengen die de weg vrij maken voor iets groters.

Een mooi voorbeeld hiervan is een spaarpuntensysteem. Dit was op zichzelf te complex om op te pakken. Wel is het een suggestie met veel stemmen. Om hier naar toe te werken zijn er het afgelopen jaar steeds kleine stappen gezet, niet allemaal zichtbaar voor jullie. Een van die stappen is het verbeteren van een de klant-accounts. Nu zitten we op een punt dat we jullie hier bijna deelgenoot van kunnen maken. Deze ontwikkeling baant de weg vrij naar een vorm van een spaarpuntensysteem. Hoewel iedereen ziet dat het klant-account wat liefde kon gebruiken is dit een suggestie die niet zoveel stemmen heeft als een spaarpuntensysteem. Wel is het de weg naar dat spaarpuntensysteem. Lees vooral mee op onze community: https://community.mijnwebwinkel.nl/mijnwebwinkel-nieuws-en-mededelingen-2/spaarsysteem-2343

Ik hoop dat ik met deze informatie en het gegeven voorbeeld een beter beeld heb gegeven van de werkwijze en dat het soms niet zo simpel is als gas erop en bouwen 😄

Groet,
Bas

2 jaar geleden
Heeft het gesprek vergrendeld
2 jaar geleden
Heeft de status gewijzigd naar
Voltooid
2 jaar geleden