132 stemmen

Ik zou het handig voor mijn klanten vinden als het winkelwagentje langer onthoudt wat erin zit, dus langer gevuld blijft.

Als ze nu hebben geshopt en ze vragen een account aan, dan moeten ze hun e-mail bevestigen via de mailbox. Als ze dan weer terug komen om af te rekenen heeft mijnwebwinkel het mandje alweer leeggemaakt. Dat kost klanten..

Ook als ze even de tablet wegleggen om na het avondeten de shopsessie voort te zetten is het winkelwagentje weer leeg en moeten ze opnieuw beginnen.

Het zou echt beter zijn als het een paar uur, of misschien wel een paar dagen of altijd blijft staan. Hierdoor kan een klant ook zien wat ze vorige keer wilden kopen (maar kennelijk niet deden).

Minder ergernis voor de klant, meer verkoop voor de webwinkelier

Voorgesteld door: Chantal Omhoog gestemd: gisteren Berichten: 14

In overweging In onderzoek

Berichten: 14

Voeg bericht toe

0 / 500

* Jouw naam zal voor iedereen zichtbaar zijn

* Email wordt niet weergegeven